Švýcarští investoři sledují příležitosti v odvětví dlouhověkosti v Číně

V průběhu historie se lidé snažili o delší a zdravější život. Vzhledem ke stárnutí světové populace zaznamenal v posledních letech rychlý růst průmysl dlouhověkosti, rychle se rozvíjející odvětví zaměřené na prodlužování lidského života a zlepšování kvality života ve stáří.

Toto nově vznikající odvětví zahrnuje širokou škálu oborů, včetně biotechnologií, léčiv a zdravotní péče, které jsou zaměřeny na boj proti stárnutí a nemocem souvisejícím s věkem. Pro investory v této oblasti má Čína bohaté obchodní příležitosti, kterým nelze odolat.

Čína se stane předním trhem pro dlouhověkost a doplňky stravy prodlužující délku života a zdraví obyvatel, uvedl Brian Kennedy, ředitel Centra pro zdravou dlouhověkost na Národní univerzitě v Singapuru, v rozhovoru během konference Longevity Investors ve švýcarském horském městě Gstaad.

To vychází z pohledu tradiční čínské medicíny (TCM), která má preventivní charakter. Celá koncepce TCM je založena na udržování zdraví lidí, řekl.

»Čína je již nyní velkým trhem pro dlouhověkost. Pokud se podíváte na doplňky stravy, je to určitě jeden z největších trhů,« řekl odborník na zdraví a dodal, že trh s dlouhověkostí bude v Číně i nadále růst.

V roce 2023 bude v Číně 297 milionů osob ve věku 60 let a více, což představuje 21,1 % celkové populace.

Podobný názor měl i Marc P. Bernegger, spoluzakladatel konference Longevity Investors. Pro agenturu Xinhua uvedl, že Čína je pro toto rychle se rozvíjející odvětví klíčová.

»Čínská kultura byla vždy spojena s pojmem dlouhověkost,« řekl.

Lidé v Evropě se léčí, až když onemocní, ale v Číně mají lidé zcela jiný přístup, a proto má Čína zřejmý trh, pokud jde o podnikání v oblasti dlouhověkosti, vysvětlil.

Švýcarský startup Avea, který se zabývá doplňky pro dlouhověkost, vidí obrovský růstový potenciál také v Číně, kde lidé chtějí mít řešení, jak si udržet zdraví déle.

Společnost prodává doplňky stravy pro dlouhověkost a vitalitu, od stabilizátorů hladiny cukru v krvi, aktivátorů kolagenu, buněčných primerů a antioxidačních posilovačů až po omlazující přípravky, které snižují známky stárnutí.

»Čína je pro nás velkým trhem, expandovali jsme do Číny prostřednictvím přeshraničního elektronického obchodu na Douyin a Tmall. Dále jsme expandovali, protože jsme na Malé červené knížce, jsme na Weixin a máme vlastní kanál Weixin,« řekl Duri Granziol, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Avea, pro Xinhua s odkazem na čínské obchodní a sociální mediální platformy.

Prosperita na čínském trhu vyžaduje odlišný přístup, protože je důležité vybudovat si důvěru spotřebitelů, řekl. Proto společnost již spolupracuje s čínskými influencery na sociálních sítích a začala pořádat živé přenosy.

Čína má úžasný trh a čínští spotřebitelé vyžadují skutečnou kvalitu, řekl Granziol a dodal, že Švýcarsko jako lídr v oblasti kvality a jako výrobní a výzkumná základna může poskytovat vysoce kvalitní výrobky.

(Xinhua)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy