Italský klenotník se chce na čínském trhu více prosadit prostřednictvím veletrhu CIIE

Marco Russo, který pochází z italské šperkařské rodiny věnující se ruční výrobě šperků již více než sto let, se chystá na další cestu do Šanghaje, aby se setkal s čínskými odběrateli a rozšířil obchodní zastoupení své společnosti v Číně.

S blížícím se 6. ročníkem veletrhu China International Import Expo (CIIE) je Russo, generální ředitel společnosti Russo Cammei, přesvědčen, že veletrh ještě více podpoří expanzi jeho rodinné firmy na čínský trh.

Russo zavzpomínal na »skvělý zážitek«, který měl při své první účasti na CIIE v roce 2019. »Bylo neuvěřitelné, kolik čínských zákazníků nás přišlo navštívit a projevilo velký zájem o naše zboží,« řekl.

Od té doby je výrobce šperků pravidelným vystavovatelem na každoroční akci i na výstavě zaměřené na spotřební zboží v Chaj-nanu, a to byl i během pandemie.

Russo se účastní veletrhů zaměřených na šperky v různých městech po celém světě, ale poznamenává, že CIIE je výjimečný tím, že funguje také jako obchodní platforma mezi podniky a spotřebiteli.

»CIIE je velmi užitečná událost a velmi vhodná příležitost k otestování, zda se čínským spotřebitelům naše výtvory líbí,« řekl Russo.

Russo a jeho bratr jsou již čtvrtou generací své rodinné firmy se sídlem nedaleko jihoitalského města Neapol, která se specializuje na výrobu kamejí – šperků s reliéfní rytinou na lasturách, které lze nosit jako náhrdelníky, prsteny, náramky a náušnice.

Italský řemeslník vyrábí kamej v pavilonu Čínsko-italské obchodní komory na třetím ročníku výstavy China International Consumer Products Expo (CICPE) v Chaj-kou, hlavním městě jihočínské provincie Chaj-nan, 11. dubna 2023. FOTO – Xinhua/Zhou Huimin

Mezi tradiční vyobrazení pro řezbu patří mytologické postavy, výjevy a portréty, zatímco moderní vyobrazení mohou obsahovat botanické a zvířecí prvky, jako jsou primulky a sedmikrásky. Kamejové šperky, zarámované ve stříbře nebo zlatě, se vyznačují vytříbenou noblesou a uměleckou krásou.

S poukazem na dlouhou historii čínského umění Russo uvedl, že čínští spotřebitelé oceňují kamejové šperky a jsou horlivými kupci, což »nás tlačí k uskutečněním významných investic na tomto trhu«.

Po opakované účasti na CIIE navázala společnost Russo v Šanghaji cenná obchodní partnerství. Nyní plánuje pořádat prezentační akce a využívat digitální platformy k rozšíření zákaznické základny.

Navzdory výkyvům ve světové ekonomice vyjádřil Russo důvěru v dynamiku oživení čínské ekonomiky, protože má potenciál k vytvoření dynamického obchodního prostředí. Investice v Číně jsou podle něj dobrým rozhodnutím.

V Korálovém paláci, historické budově postavené v místním architektonickém stylu nedaleko Neapole, kterou si pořídila firma, přivítá Russoova rodina každoročně více než 100 000 návštěvníků. V budově vystavují svá díla rytci a nabízejí rozmanitou škálu kamejí k vystavování a ke koupi. Russo uvedl, že se těší, že v budově bude v budoucnu možné vystavovat i čínská umělecká díla.

Vzhledem k tomu, že stále více mladých žen začíná oceňovat kamejky a nosí je při formálních i neformálních příležitostech, Russo prohlásil, že se snaží »spojit tradici umění kamejí s inovacemi nových modelů«. Na letošní CIIE přiveze kromě nových kolekcí pro ženy také kameje určené pro muže.

»Od letošního ročníku CIIE si hodně slibujeme,« řekl. »Jsme opravdu optimističtí a věříme, že v budoucnu můžeme mít v Číně velmi úspěšný byznys.«

(Xinhua)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy