Španělští zákazníci se budou moci dozvědět více o čínských automobilových značkách díky nově navázané spolupráci dvou významných asociací prodejců automobilů z Číny a Španělska.
V pondělním rozhovoru pro agenturu Xinhua to uvedla Marta Blazquezová, šéfka Federace sdružení prodejců automobilů (Faconauto): »Nové čínské značky příliš dobře neznáme, a tak se díky Faconauto a této dohodě mohou naši dealeři s těmito značkami blíže seznámit a komunikovat s nimi.«
Spolupráce mezi společností Faconauto a Čínskou asociací prodejců automobilů byla oznámena v dubnu.
Podle Blazquezové je pro čínské automobilky »nejrychlejší a nejvýhodnější cestou«, jak dostat své výrobky ke španělským zákazníkům, »jít přes ty, kteří mají odborné znalosti, v téměř 6000 prodejních místech, které má Faconauto po celém Španělsku«.
»Součástí je vše, co prohlubuje vzájemné poznání a podporuje dialog mezi Čínou a Španělskem … stejně jako podpora účasti prodejců z obou zemí na obchodních akcích pořádaných v Číně a ve Španělsku,« řekla Blazquezová agentuře Xinhua.
»Na autosalonu v Pekingu jsme se setkali s čínskými výrobci, kteří vyrábějí vozidla s fantastickými inovacemi a technologiemi na nejvyšší úrovni, ale také s úrovní bezpečnosti, kterou Evropa vyžaduje,« uvedla Blazquezová.
Blazquezová rovněž zdůraznila, že »ambiciózní« cíl Evropy vymýtit vozidla na fosilní paliva představuje pro čínské automobilové značky jedinečnou příležitost.
Vzhledem k tomu, že obliba čínských elektromobilů v zemích, jako je Španělsko, stále roste, Faconauto doufá, že více čínských automobilek začne vyrábět vozidla v Evropě.
»Chceme, aby se stalo to, co se začíná dít: aby čínské značky vyráběly vozidla v Evropě,« řekla Blazquezová.
(Xinhua)