Vzhledem k tomu, že čínský trh je pružný a inovativní, bude Bosch své investice v Číně dále rozšiřovat, uvedla přední německá strojírenská a technologická společnost.
»Čínský trh je nejen odolný. Je to ve skutečnosti trh, který je velmi pokrokový. A mimochodem, čínský spotřebitel byl vždy velmi novátorský a velmi perspektivní,« řekl Stefan Hartung, předseda představenstva společnosti Robert Bosch GmbH, v exkluzivním rozhovoru pro agenturu Xinhua na konferenci Auto Shanghai 2023.
Řada výrobků a technologií společnosti vystavených na autosalonu je podle něj vyvinuta lokálně a navržena tak, aby splňovala specifické požadavky čínského trhu.
Hartung, který sám sebe označil za »člověka otevřeného trhu«, uvedl, že čínský trh je fantastický, protože se integruje s ostatními trhy po celém světě, což dokonale funguje.
Vyzdvihl spolupráci na světových trzích i mezi lidmi na celém světě.
»Nyní je asi 11 procent vozidel vyrobených v Číně exportováno … Přitom se do Číny musí dovážet také velké množství automobilových dílů. To je případ, který podle mého názoru představuje dobrou součinnost na světových trzích a mezi lidmi na celém světě,« řekl Hartung.
»Spoustu celosvětových výzev, jako je například změna klimatu, lze řešit pouze společně,« dodal.
Ocenil význam nabídky většího množství technologií a řešení pro zlepšení konektivity vozidel a uvedl, že »tyto technologie spustí novou vlnu automatizace a pořádný rozruch v oblasti dopravních prostředků. Myslím si tedy, že na automobilovém trhu nás toho ještě hodně čeká«.
V roce 2022 vzrostl obchodní úsek společnosti Bosch v Číně zaměřený na mobilitu meziročně o zhruba 7 % na přibližně 103,6 miliardy čínských jüanů (14,95 miliardy amerických dolarů), uvedla společnost minulý týden v tiskové zprávě.
Hartung zdůraznil, že je důležité pokračovat v investicích v Číně, a považoval lidi a talenty za »další faktor, díky němuž je Čína skutečně skvělým trhem pro investování a pro výrobu produktů«.
»Jsou zde skvělí lidé, skvělí mladí lidé, inovativní lidé s brilantní myslí,« řekl.
(Xinhua)