Včera proběhla druhá zkouška Gala Svátků jara 2023 čínské mediální organizace China Media Group (CMG). Celý program se drží obecného tónu »štěstí a radosti«, zdůrazňuje téma štěstí, důvěry a úsilí, tím se snaží vyjádřit dobré přání k prosperitě mateřské země v novém roce v živé, teplé, pečující a nadějné atmosféře.
Scénický design gala odráží koncept »celá země (rodina) je plná vůní«, který je odvozen z čínské klasické literatury. Prostřednictvím návrhu více směrů studiového sálu můžeme společně vytvořit tematickou atmosféru »plné vůně« pro velkou rodinu Číny.
Kreativita je založena na symbolickém »okvětním vzoru« malované barevné keramiky z doby před 6000 až 4800 lety, která byla nalezena v Miaodigou (Miao-ti-kou) ve středí části země.
Letošní Gala Svátků jara zvolilo »květinu« jako tematický symbol scénického designu. Není to jen vizuální vnější design, ale tematický symbol »květiny« také nese význam prosperity, příznivosti a slavnosti v čínském novém roce a je také symbolem vitality a vytrvalostí všude na území Číny.
Celkový design Gala 2023 usiluje o technologické inovace v souladu s obsahem s cílem dosáhnout jednoduchého, svěžího a bohatého uměleckého efektu pomocí nových technologií sloužících obsahu.
(pr)
FOTO – CRI