Ten jim však zradili a ukradli »premianti a kariéristé nahoře + jeden absurdní dramatik«. Jsem uvnitř hluboce přesvědčen, že podstatou událostí a studentských záměrů dne 17. listopadu 1989 nebyl a neměl být v Československu apriorně boj proti socialismu.
Mladí lidé byli jen frustrovaní nedostatkem západního zboží, limity svobody slova a stále stejnými tvářemi ve vedoucích funkcích, a tak toužili po tzv. westernizaci, aniž by tušili, jak se vlastně žije na Západě.
Oni prostě věřili, že jim někdo záměrně brání v tom, aby se měli lépe. Že Západ nabízí značkovější fetiš.
Samozřejmě, že i Západ musel být tenkrát »polidštěn« právě proto, že na Východě existoval socialismus. Dnešní globální kapitalismus nenosí lidskou tvář ani náhodou.
Problémem listopadové mladé generace byla absence paměti a zkušeností z dob reálného kapitalismu. Tato generace se totiž narodila již v míru a socialismu, a tudíž o válce a kapitalismu neměla žádné reálné znalosti.
Cílem 17. listopadu 1989 se stalo volání po pluralitě. Máte snad dnes pocit, že současný establishment se vyznačuje respektem k pluralitě? Já nikoli! Kapitalismus totiž nepřináší svobodu, přináší jen otroctví.
Kdo zradil socialismus? Byla to část kádrových elit, která měla pocit, že tzv. nomenklaturní kariéristická aristokracie, z jejíchž poměrů vzešel i aspirující budoucí premiér, se má v podmínkách socialismu hůře než jejich nomenklaturní kolegové v kapitalistické cizině. Premianti nahoře byli těmi »hybateli«, kteří skutečně zradili socialismus.
Tragická »herecká« role absurdního dramatika
Kdyby v listopadu 1989 absurdní dramatik Václav Havel ve své nejslavnější (a současně nejtragičtější) herecké roli nelhal o tom, že není nepřítelem socialismu…! A kdyby nepřísahal na socialistickou ústavu a nepřísahal věrnost Československé socialistické republice, nikdo z poctivých lidí (a poctivých komunistů) by mu tehdy nedal důvěru.
Jako autor absurdního dramatu sehrál on sám v tomto absurdním představení hlavní úlohu Dalajlámy pravdolásky, pozdějšího apologeta amerických zbrojních zájmů a servilního maskota revanšistických sudeťáckých landsmanšaftů.
Ale zpět ke studentům. Jim skutečně patří Mezinárodní den studentstva. Hlavně těm, kteří přišli o dar života v hrdinném boji proti fašismu. Studentům roku 1939.
Že budou jejich odkaz a památka o 50 let později zneužity »užitečnými idioty« nenasytného kapitálu, bažícího po východních trzích, to studenti roku 1989 ve své naivitě nejspíš vůbec netušili.
Oni zkrátka jen hledali trochu jiný, hodnější – demokratický – socialismus. Nechtěli kapitalismus. Protože bez socialismu není ve světě ani míru. Osobní zkušenost však zůstává nepřenositelná.
Kde není mír a socialismus, tam kapitalismus vždy a znovu degeneruje ve fašismus a válku!
A tak nikdo nepoloží květinu na hrob »mrtvému studentu Šmídovi«, ani kdyby chtěl. Protože není kam a protože není komu. Absurdní drama roku 89 tak bylo skončeno.
Najdeme však dnes mnoho hrobů těch, kteří nezvládli novou dobu. Epochu budování kapitalismu – zcela bez lidské tváře, zato však prostoupeného absurditou válek a tzv. humanitárních bombardování…
Historia magistra vitae!
Marek Adam

buy prednisone: buy prednisone – prednisone price
https://navikarapharmacy.xyz/# amoxil online
Stromectol tablets: best pharmacy buy Stromectol – Stromectol buy cheap
https://stromectadirect.com/# Stromectol buy cheap
Navikara Pharmacy: Navikara Pharmacy – Navikara Pharmacy
http://indiavameds.com/# indian pharmacy
Nikdy nezapomeňte, že po listopadovém puči 1989 dodnes vás okradl a stále okrádá havlovský zfašizovaný režim. Nejdřív rozbil Československo a pak vás okradl, a doteď okrádá o peníze.
Komunisti by už konečně měli vysvětlit, co si pod tím socialismem, kterým tu stále dokola mávají, vlastně představují. Je to varianta toho reálného, který tu byl před rokem 89 a který fungoval jen díky okupaci ruskými vojsky, drátům na hranici, kde každý jiný názor než zastávala státostrana a její pohůnci, byl kriminalizován a jeho představitelé zavíráni a nuceni k násilné emigraci. Nebo to byl ten s lidskou tváří, který byl zadupán do země ruskými vojáky? Nebo nějaký jiný? Třeba ten co je v severní Koreji nebo snad Kubě?
Bolševici se jak čert kříže bojí definovat ten svůj „socialismus“, protože vědí, že jak naznačuje i pseudoučitel Adam v něm není místo pro pluralitu politického systému, svobodu slova a nedotknutelnost soukromého majetku.
Brázda, iportaL24 nestojí o tvoje stále stejné slovní sračky v diskusích, které sem dennodenně zvracíš.
PS: Marxismus není vyčpělý, ale jeho postuláty a závěry stále platí. Že to je pravda je zřejmé z toho, že kapitalisti vyvádějí jako šílení a všemožně lžemi se snaží to vyvrátit, což se jim naštěstí nedaří.
Dobrá část Marxe je ta, že podmínky pro uskutečnění revoluce jsou v některé z vyspělých kapitalistických zemích a ono se to stalo v carském Rusku. A tak je to u vás se vším. Třeba když vaše KK ječí, že se ani desítky let po listopadu 89 nepodařilo dohnat Německo, to snad oni měla dohánět nás nebo ne? Proto jste měli ty dráty na hranicích aby k nám ty miliony ubohých Německých proletářů neemigrovali.
Marxovo dílo je věda, ne boží zjevení. Ukázalo se, že podmínky pro revoluci jsou tam, kde mají největší propast mezi úrovní rozvoje výrobních sil a výrobních vztahů. A to bylo právě v carském Rusku.
Ukázalo se jen že je to utopie ten nový řád, nebo je ve známem vesmíru komunistický ráj?
V zásadě je na co navazovat. Detaily ovšem záleží na imperialistech, jak se k nám budou chovat. Posledně to byli oni, kdo tady zlikvidoval buržoazní demokracii, kdo proti nám vedl studenou válku, uplatňoval embargo, organizoval puče a barevné revoluce. V takovém případě samozřejmě bylo a bude nutné se bránit.