V rámci oslav každoroční kampaně Mezinárodní měsíc žen společnosti Hard Rock International a Mezinárodního dne žen, který připadá na sobotu 8. března, oznamují Hard Rock a světová superstar a humanitární aktivistka Shakira celoroční partnerství. Jeho cílem je posílit postavení žen po celém světě, aby mohly vyprávět své příběhy, být samy sebou a spojovat se prostřednictvím síly hudby.
V rámci Mezinárodního měsíce žen společnost Hard Rock uspořádá 1000 vystoupení vedených ženami a bude prostřednictvím nadace Hard Rock Heals Foundation získávat finanční prostředky. Část výtěžku poputuje na podporu nadace Pies Descalzos Foundation – neziskové organizace Shakiry, která podporuje vzdělávání a sociální rozvoj dívek v ohrožených kolumbijských komunitách – a také místních ženských organizací. Nadace Hard Rock Heals je hrdá na to, že může nadaci Pies Descalzos věnovat 250 000 dolarů.
»Jsem nadšená, že mohu spolupracovat se společností Hard Rock, organizací s neuvěřitelnou historií podpory žen prostřednictvím síly hudby, a posílit tak své postavení svých sester nejen na Mezinárodní den žen, ale i dlouhodobě,« uvedla Shakira. »Společně můžeme svými hlasy bořit bariéry a vytvářet otevřenější a inkluzivnější svět, ve kterém se každá žena může cítit sebevědomě.«
Shakira ve spolupráci s kavárnami Hard Rock Cafes nabízí po omezenou dobu na jídelních lístcích po celém světě své oblíbené pokrmy, včetně lahodného koktejlu Hips Don’t Lie, skládajícího se z tequily, bezinkového likéru, rozmačkaných jahod a okurek, dále salátu Chicken Fattoush, který je poctou libanonským kořenům Shakiry, Hamburguesa Colombiana a Dulce De Leche Hot Fudge Brownie. Shakira je také tváří oficiální kolekce Hard Rock k Mezinárodnímu měsíci žen, která zahrnuje tričko, mikiny a odznak, jež jsou k dostání v prodejnách Rock Shop a na shop.hardrock.com.
»Od koncertů přes oslavu vydání alba Las Mujeres Ya No Lloran až po účast v reklamní kampani věrnostního programu Unity by Hard Rock – Hard Rock a Shakiru po celou její přelomovou kariéru spojuje společná snaha vyzdvihovat ženy prostřednictvím hudby,« uvedla Elena Alvarezová, senior viceprezidentka pro marketing a strategická partnerství ve společnostech Seminole Gaming a Hard Rock International. »Tento rok vyzýváme ženy, aby pozvedly svůj hlas, podělily se o své příběhy a vzájemně se podpořily.«
Prostřednictvím exkluzivního programu Sound of Your Stay v hotelech Hard Rock si hosté mohou streamovat na Spotify speciální playlisty složené výhradně z hudby ženských interpretek, které jim zpříjemní chvíle při jejich pobytu a při odpočinku. K dispozici mají také vinylové desky deseti ikonických hudebnic, které si mohou přehrát přímo ve svém pokoji.
Více informací o všech aktivitách Hard Rock k Mezinárodnímu měsíci žen najdete na stránkách www.hardrock.com/women.
(pr)
🙂