9. února ve 20.00 »Jarní festivalový galavečer2024 « Čínské mediální skupiny se setkaly s publikem hostitele i v zahraničí. Integrací »myšlenky + umění + technologie« pomocí jednoduchých, slavnostních a krásných výrazů představila skutečnou »kulturní hostinu«.
Počet uživatelů a sledovanost živého vysílání Jarního Festivalu 2024 vytvořila nové rekordy. Množství zahraniční komunikace dosáhlo nového vrcholu.
Anglické, španělské, francouzské, arabské, ruské kanály a nové mediální platformy v 68 jazycích na CGTN (China Global Television) propojené s více než 2100 médii ve 200 zemích a regionech po celém světě, jako jsou USA, Velká Británie, Francie, Itálie, Rusko, Japonsko, Brazílie, Austrálie, Indie, Spojené arabské emiráty, Singapur, Jižní Afrika současně vysílají a reportují o jarním galavečeru. Informace o něm byly přečteny více než 649 milionkrát po celém světě a videa byly zhlédnuty 210 milionkrát.
(pr)