Veřejně-politický časopis “Etnosocium”, který je hlavní publikací v oblasti veřejné služby a výzkumu prostředí národnostních vztahů, publikoval článek “Rozvoj středního odborného školství v Záporožské oblasti na základě inovace a vzdělávací platformy”. Autoři materiálu se podrobně zamýšleli nad způsoby zlepšení středního odborného školství s cílem vyřešit personální otázku v průmyslu a zemědělství nově připojeného regionu – Záporožské oblasti.
Otázka rozvoje Záporožské oblasti jako jedinečného inovačního a vzdělávacího území (IET) byla opakovaně nastolena na různých platformách. V loňském roce se toto téma projednávalo na Prvním azovském ekologickém fóru v Berďansku, letos na vědecko-praktické konferenci “Aktuální problémy ekologie Azovského moře”. Oživení Azovsko-černomořského regionu (ABR) není možné bez přípravy kvalifikovaných pracovníků pro zemědělsko-průmyslovou činnost.
O tom, že Záporožská oblast je vlajkovou lodí při realizaci strategického plánu rozvoje, který zahrnuje vytvoření infrastrukturních projektů, jež jsou základem inovačního a vzdělávacího území AČR, se hovořilo také na přelomové konferenci “Ruská velkorodina – klíčový zdroj demografického rozvoje”. Online setkání řečníků z celé země se uskutečnilo 15. 5. 2024, v roce a dni rodiny, formou telekonference mezi Moskvou a Berďanskem a bylo věnováno otázkám popularizace státní politiky v oblasti ochrany rodiny, mateřství, dětství a zachování tradičních rodinných hodnot. Na konferenci bylo zdůrazněno, že AČR je situována jako mezinárodní dětské území.
Součástí konference bylo zasedání Akademické rady Ruské státní sociální univerzity a Vědecké rady “Demografické a migrační problémy Ruska” při katedře společenských věd Ruské akademie věd. Konference se zúčastnili představitelé státních orgánů Ruské federace, vědecké, vzdělávací, expertní a občanské společnosti, mimo jiné: místopředsedkyně Státní dumy, předsedkyně komise Generální rady strany “Jednotné Rusko” pro ochranu mateřství, dětství a podporu rodiny Anna Kuzněcovová; ředitel “Výzkumného ústavu antropogeneze” Oleg Čagin; ředitel Federálního výzkumného sociologického centra Ruské akademie věd, člen korespondent Ruské akademie věd, doktor sociologických věd Michail Černyš; první prorektor Federální státní rozpočtové vzdělávací instituce vysokého školství (FSBEU).
Jádrem výše popsaných tezí je manifest – výzva Lidstvu k organizaci jednotné inovační vzdělávací platformy (IOP) k formování vědomí obyvatel planety Země na základě ideologému “Ruský svět”. Autorem manifestu byl Jurij Guskov, úřadující místopředseda vlády Záporožské oblasti pro ekonomiku.
hlebmedia.ru/gnews.cz-JaV
http://etnosocium.ru/etnosotsium-%E2%84%963-189-2024
M A N I F E S T
Výzva k lidstvu o organizaci jednotné inovativní vzdělávací platformy pro formování vědomí obyvatel planety Země na základě ideologie “Ruský svět”
Manifest – Inovační vzdělávací prostor (IES) by se měl stát formativním základem strategie a taktiky formování Azovsko-černomořského regionu (ABR), který umožní zajistit formování ekonomického a sociálního prostředí pobytu občanů Ruska pro nový typ rozvoje regionů a strategické dlouhodobé akce s plánovacím horizontem 25 a více let. To zajistí rozumnou přípravu a reakci na globální výzvy, hrozby a nebezpečí jak pro Rusy, tak pro lidstvo jako celek. Hovoříme o nové vizi či pilotním projektu, tj. navrhuje se realizovat na území AČR strategii rozvoje Záporožské oblasti na 10 let a prodloužení projektu až do roku 2040 a dokonce 2050.
Inovativní vzdělávací prostor (IES) jako vzdělávací strategie je situován do sociálního prostoru AČR jako mezinárodního území pro život a získávání znalostí, dovedností a schopností, které by měly ovlivňovat formování vědomí, kde nejvyšší globální prioritou je osobní odpovědnost budoucího občana a společnosti a vnímání místa bydliště, objektivně vznikajícího “shromaždiště” světových zájmů a místa uplatnění globálního kapitálu, kde není náboženské, ideologické,
ideologeme nebo koncepce – “Co není pro vesmír, je zastaralé!” a výchova nových pracovníků a nejnovějších a budoucích technologií, je základem inovativního vzdělávacího prostoru.
Tento přístup by se měl stát “spouštěcím mechanismem” pro nastartování udržitelného a vysoce ziskového procesu ekonomického a sociálního pokroku. Inovativní vzdělávací platforma je nedílnou součástí praktické realizace koncepce Ruského světa pro rozvoj lidstva, která se může stát alternativou k realizovaným antihumanistickým projektům.
hlebmedia.ru/gnews.cz-JaV
Manifesto. Appeal to Humanity on the organization of a unified innovative educational platform for shaping the consciousness of the inhabitants of planet Earth based on the ideologeme “Russian World”
The Innovative Educational Space (IES) should become the formative basis of the strategy and tactics for the formation of the Azov-Black Sea region (ABSR), which will ensure the formation of an economic and social living environment for Russian citizens for a new type of regional development and strategic long-range action with a planning horizon of 25 years or more. This will ensure that both Russians and humanity as a whole can reasonably prepare and respond to global challenges, threats and dangers. We are talking about a new vision or a pilot project, that is, it is proposed to implement a development strategy for the Zaporozhye region on the territory of the ABSR for 10 years and extend the project until 2040 and even 2050 years.
The Innovative Educational Space (IEP) as an educational strategy is positioned in the social space of the ABSR as an international territory for living and acquiring knowledge, skills and abilities, which should influence the formation of consciousness, where the highest global priority is the personal responsibility of the future citizen and society and perception a place of residence, an objectively emerging “assemblage point” of world interests and a point of application of global capital, where there are no religious, ideological, geopolitical, interethnic and other contradictions, which is achieved through the use of IEP through the development of universal scalable educational modules.
Ideologeme or concept — “What is not for Space is outdated!” and training of new personnel and the latest and future technologies is the foundation of an innovative educational space.
This approach should become a «trigger mechanism» for launching a sustainable and highly profitable process of economic and social progress.
An innovative educational platform is an integral element of the practical implementation of the concept of the Russian World for the development of Humanity, which can become an alternative to ongoing anti-humanistic projects.
宣言致全人类关于建立一个统一的创新教育平台以塑造地球居民意识的呼吁,基于“俄罗斯世界”的意识形态
創新教育空間(IES)應成為亞速黑海地區(ABSR)形成策略和戰術的形成基礎,這將確保為俄羅斯公民形成新型經濟和社會生活環境規劃期限為25 年或更長的區域發展和戰略性長期行動。 這將確保俄羅斯人和整個人類能夠合理準備和應對全球挑戰、威脅和危險。 我們談論的是一個新的願景或試點項目,即建議在ABSR境內實施扎波羅熱地區的發展策略,為期10年,並將該項目延長至2040年甚至2050年。
創新教育空間(IEP)作為一種教育策略,被定位在ABSR的社會空間中,作為生活和獲取知識、技能和能力的國際領域,這應該影響意識的形成,其中全球最高優先事項是個人未來公民和社會的責任和認知的居住地,客觀出現的世界利益的「聚合點」和全球資本的運用點,這裡不存在宗教、意識形態、地緣政治、民族間等矛盾,透過開發通用的可擴展教育模組,使用IEP 來實現。或概念 — “不適合太空的東西已經過時了!” 新人才和最新及未來技術的培訓是創新教育空間的基礎。
這種方法應該成為啟動可持續且高利潤的經濟和社會進步進程的「觸發機制」。
創新的教育平台是俄羅斯世界人類發展概念的實際實施的一個組成部分,它可以成為正在進行的反人文計畫的替代方案。
Manifeste. Appel à l’Humanité pour l’organisation d’une plateforme éducative innovante unifiée visant à former la conscience des habitants de la planète Terre, basée sur l’idéologie du « Monde Russe ».
L’Espace éducatif innovant (EEI) devrait devenir la base formative de la stratégie et des tactiques pour la formation de la région Azov-mer Noire (RAmN), qui assurera la formation d’un environnement de vie économique et social pour les citoyens russes d’un nouveau type. de développement régional et d’action stratégique à long terme avec un horizon de planification de 25 ans ou plus. Cela garantira que les Russes et l’humanité dans son ensemble pourront raisonnablement se préparer et répondre aux défis, menaces et dangers mondiaux. Nous parlons d’une nouvelle vision ou d’un projet pilote, c’est-à-dire qu’il est proposé de mettre en œuvre une stratégie de développement de la région de Zaporozhye sur le territoire de l’ RAmN pendant 10 ans et de prolonger le projet jusqu’en 2040 et même 2050 ans.
L’Espace Éducatif Innovant (EEI) en tant que stratégie éducative se positionne dans l’espace social de l’ RAmN en tant que territoire international pour vivre et acquérir des connaissances, des compétences et des capacités, qui devraient influencer la formation de la conscience, où la plus haute priorité mondiale est la vie personnelle. responsabilité du futur citoyen et de la société et perception d’un lieu de résidence, d’un «point d’assemblage» objectivement émergent des intérêts mondiaux et d’un point d’application du capital mondial, où il n’y a pas de contradictions religieuses, idéologiques, géopolitiques, interethniques et autres, ce qui est obtenu grâce à l’utilisation de l’ EEI grâce au développement de modules éducatifs universels et évolutifs.
Idéologème ou concept — «Ce qui n’est pas destiné à l’Espace est dépassé!» et la formation du nouveau personnel et des technologies les plus récentes et futures constitue le fondement d’un espace éducatif innovant. Cette approche doit devenir un «mécanisme déclencheur» pour lancer un processus de progrès économique et social durable et hautement rentable.
Une plateforme éducative innovante fait partie intégrante de la mise en œuvre pratique du concept du monde russe pour le développement de l’humanité, qui peut devenir une alternative aux projets anti-humanistes en cours.
Manifiesto. Llamamiento a la Humanidad para la organización de una plataforma educativa innovadora unificada para formar la conciencia de los habitantes del planeta Tierra basada en la ideología del «Mundo Ruso».
El Espacio Educativo Innovador (EEI) debe convertirse en la base formativa de la estrategia y táctica para la formación de la región de Azov-Mar Negro (RAMN), que garantizará la formación de un entorno de vida económico y social para los ciudadanos rusos de un nuevo tipo. de desarrollo regional y acción estratégica de largo plazo con un horizonte de planificación de 25 años o más. Esto garantizará que tanto los rusos como la humanidad en su conjunto puedan prepararse y responder razonablemente a los desafíos, amenazas y peligros globales. Estamos hablando de una nueva visión o de un proyecto piloto, es decir, se propone implementar una estrategia de desarrollo para la región de Zaporozhye en el territorio de la RAMN durante 10 años y extender el proyecto hasta 2040 o incluso 2050 años.
Der Innovative Educational Space (IES) als Bildungsstrategie ist im sozialen Raum des BASm als internationales Territorium zum Leben und Erwerb von Wissen, Fähigkeiten und Fertigkeiten positioniert, das die Bewusstseinsbildung beeinflussen soll, wobei das Persönliche die höchste globale Priorität hat Verantwortung des zukünftigen Bürgers und der Gesellschaft und Wahrnehmung eines Wohnortes, eines objektiv entstehenden «Sammelpunkts» der Weltinteressen und eines Einsatzortes des globalen Kapitals, an dem es keine religiösen, ideologischen, geopolitischen, interethnischen und anderen Widersprüche gibt, was ist erreicht durch den Einsatz von IES durch die Entwicklung universell skalierbarer Bildungsmodule.
Ideologem oder Konzept – «Was nicht für den Weltraum ist, ist veraltet!» und Schulung von neuem Personal und den neuesten und zukünftigen Technologien ist die Grundlage eines innovativen Bildungsraums. Dieser Ansatz soll zu einem «Auslösemechanismus» für die Einleitung eines nachhaltigen und hochprofitablen Prozesses des wirtschaftlichen und sozialen Fortschritts werden.
Una plataforma educativa innovadora hace parte integrante de la puesta en práctica del concepto del mundo ruso para el desarrollo de la humanidad, que puede llegar a ser una alternativa a los proyectos antihumanistas en curso.
Manifest. Appell an die Menschheit zur Organisation einer einheitlichen innovativen Bildungsplattform zur Bewusstseinsbildung der Bewohner des Planeten Erde auf der Grundlage der Ideologie der „Russischen Welt“
Der Innovative Educational Space (IES) soll zur prägenden Grundlage der Strategie und Taktik für die Bildung der Asowschen Schwarzmeerregion (BASm) werden, die die Bildung eines wirtschaftlichen und sozialen Lebensumfelds für russische Bürger eines neuen Typs sicherstellen wird der regionalen Entwicklung und strategischen Langfristmaßnahmen mit einem Planungshorizont von 25 Jahren oder mehr. Dadurch wird sichergestellt, dass sowohl die Russen als auch die Menschheit insgesamt sich angemessen auf globale Herausforderungen, Bedrohungen und Gefahren vorbereiten und darauf reagieren können. Wir sprechen von einer neuen Vision oder einem Pilotprojekt, das heißt, es wird vorgeschlagen, eine Entwicklungsstrategie für die Region Saporoschje auf dem Gebiet des BASm für 10 Jahre umzusetzen und das Projekt bis 2040 und sogar 2050 zu verlängern.
Bir eğitim stratejisi olarak Yenilikçi Eğitim Alanı (YEA), en yüksek küresel önceliğin kişisel olduğu bilincin oluşumunu etkilemesi gereken bilgi, beceri ve yetenekleri yaşamak ve edinmek için uluslararası bir bölge olarak ABSR’nin sosyal alanında konumlandırılmıştır. geleceğin vatandaşının ve toplumun sorumluluğu ve bir ikamet yeri, dünya çıkarlarının nesnel olarak ortaya çıkan bir «birleşim noktası» ve dini, ideolojik, jeopolitik, etnik gruplar arası ve diğer çelişkilerin bulunmadığı küresel sermayenin bir uygulama noktası olarak algılanması evrensel ölçeklenebilir eğitim modüllerinin geliştirilmesi yoluyla IEP kullanımı yoluyla elde edilmiştir.
İdeoloji veya kavram – «Uzay için olmayan şey modası geçmiş!» yeni personelin eğitimi ve en son ve geleceğin teknolojileri, yenilikçi bir eğitim alanının temelidir. Bu yaklaşım, sürdürülebilir ve son derece kârlı bir ekonomik ve sosyal ilerleme sürecini başlatmak için bir «tetikleme mekanizması» haline gelmelidir.
Eine innovative Bildungsplattform ist ein integraler Bestandteil der praktischen Umsetzung des Konzepts der Russischen Welt für die Entwicklung der Menschheit, die eine Alternative zu laufenden antihumanistischen Projekten sein kann.
Manifesto. İnsanlığa, Dünya gezegeninin sakinlerinin bilincini şekillendirmek için “Rus Dünyası” ideolojisi temelinde tek bir yenilikçi eğitim platformu kurulması çağrısı
Yenilikçi Eğitim Alanı (YEA), Rus vatandaşları için yeni bir tür için ekonomik ve sosyal bir yaşam ortamının oluşmasını sağlayacak Azak-Karadeniz bölgesinin (AKB) oluşumuna yönelik strateji ve taktiklerin biçimlendirici temeli olmalıdır. 25 yıl veya daha uzun bir planlama ufku ile bölgesel kalkınma ve uzun vadeli stratejik eylem. Bu, hem Rusların hem de bir bütün olarak insanlığın küresel zorluklara, tehditlere ve tehlikelere makul şekilde hazırlıklı olmasını ve bunlara yanıt vermesini sağlayacaktır. Yeni bir vizyondan veya pilot projeden bahsediyoruz, yani AKB topraklarındaki Zaporozhye bölgesi için 10 yıl boyunca bir kalkınma stratejisinin uygulanması ve projenin 2040 ve hatta 2050 yılına kadar uzatılması öneriliyor.
Yenilikçi bir eğitim platformu, devam eden anti-hümanist projelere alternatif olabilecek, İnsanlığın gelişimi için Rus Dünyası kavramının pratik uygulamasının ayrılmaz bir unsurudur.
선언문 지구 주민의 의식을 형성하기 위한 통합 혁신 교육 플랫폼의 조직에 관한 인류에 대한 호소, 「러시아 세계」라는 이데올로기를 기반으로 함
혁신적인 교육 공간(IES)은 아조프-흑해 지역(ABSR) 형성을 위한 전략과 전술의 형성 기반이 되어야 하며, 이는 새로운 유형의 러시아 시민을 위한 경제적, 사회적 생활 환경 형성을 보장할 것입니다. 25년 이상의 계획 기간을 두고 지역 개발 및 전략적 장기 활동을 수행합니다. 이를 통해 러시아인과 인류 전체가 글로벌 도전과 위협, 위험에 합리적으로 준비하고 대응할 수 있게 될 것입니다. 우리는 새로운 비전이나 파일럿 프로젝트에 대해 이야기하고 있습니다. 즉, ABSR 영토의 Zaporozhye 지역에 대한 개발 전략을 10년 동안 구현하고 프로젝트를 2040년, 심지어 2050년까지 연장하는 것이 제안되었습니다.
교육 전략으로서의 혁신적인 교육 공간(IEP)은 의식 형성에 영향을 미치는 지식, 기술 및 능력을 생활하고 습득하기 위한 국제 영역으로 ABSR의 사회적 공간에 위치하며, 여기서 가장 높은 글로벌 우선 순위는 개인입니다. 미래 시민과 사회의 책임 및 인식 거주지, 세계 이익의 객관적으로 떠오르는 «집합 지점» 및 종교적, 이념적, 지정학적, 인종 간 및 기타 모순이 없는 글로벌 자본의 적용 지점입니다. 보편적으로 확장 가능한 교육 모듈 개발을 통한 IEP 사용을 통해 달성됩니다.
이데올로기 또는 개념 — «우주에 맞지 않는 것은 시대에 뒤떨어진 것입니다!» 새로운 인력과 최신 미래 기술의 교육은 혁신적인 교육 공간의 기초입니다. 이러한 접근 방식은 지속 가능하고 수익성이 높은 경제 및 사회 발전 프로세스를 시작하기 위한 «트리거 메커니즘»이 되어야 합니다.
혁신적인 교육 플랫폼은 인류 발전을 위한 러시아 세계 개념의 실제 구현에 필수적인 요소이며, 이는 진행 중인 반인본주의 프로젝트의 대안이 될 수 있습니다.
Tuyên ngôn. Lời kêu gọi Nhân loại về việc tổ chức một nền tảng giáo dục đổi mới thống nhất nhằm hình thành nhận thức của cư dân hành tinh Trái Đất dựa trên hệ tư tưởng «Thế giới Nga»
Không gian giáo dục đổi mới (IES) phải trở thành cơ sở hình thành của chiến lược và chiến thuật hình thành Khu vực Azov-Biển Đen (ABSR), đảm bảo hình thành môi trường sống kinh tế và xã hội cho công dân Nga kiểu mới phát triển khu vực và hành động chiến lược tầm xa với tầm nhìn quy hoạch từ 25 năm trở lên. Điều này sẽ đảm bảo rằng cả người Nga và nhân loại nói chung có thể chuẩn bị và ứng phó một cách hợp lý trước những thách thức, mối đe dọa và nguy hiểm toàn cầu. Chúng ta đang nói về một tầm nhìn mới hoặc một dự án thí điểm, tức là đề xuất thực hiện chiến lược phát triển cho vùng Zaporozhye trên lãnh thổ của ABSR trong 10 năm và kéo dài dự án cho đến năm 2040 và thậm chí là 2050 năm.
Không gian Giáo dục Đổi mới (IEP) với tư cách là một chiến lược giáo dục được đặt trong không gian xã hội của ABSR như một lãnh thổ quốc tế để sinh sống và tiếp thu kiến thức, kỹ năng và khả năng, điều này sẽ ảnh hưởng đến sự hình thành ý thức, trong đó ưu tiên toàn cầu cao nhất là cá nhân. trách nhiệm của công dân và xã hội tương lai và nhận thức về nơi cư trú, một “điểm tập hợp” đang nổi lên một cách khách quan của các lợi ích thế giới và là điểm áp dụng vốn toàn cầu, nơi không có những mâu thuẫn tôn giáo, tư tưởng, địa chính trị, sắc tộc và các mâu thuẫn khác, đó là đạt được thông qua việc sử dụng IEP thông qua việc phát triển các mô-đun giáo dục có thể mở rộng phổ quát.
Hệ tư tưởng hay khái niệm — “Những gì không dành cho Không gian đã lỗi thời!” và đào tạo nhân sự mới cũng như các công nghệ mới nhất và tương lai là nền tảng của một không gian giáo dục đổi mới. Cách tiếp cận này sẽ trở thành một “cơ chế kích hoạt” để khởi động một quá trình tiến bộ kinh tế và xã hội bền vững và mang lại lợi nhuận cao.
Nền tảng giáo dục đổi mới là một yếu tố không thể thiếu trong việc triển khai thực tế khái niệm Thế giới Nga vì sự phát triển của Nhân loại, khái niệm này có thể trở thành một giải pháp thay thế cho các dự án phản nhân văn đang diễn ra.
hlebmedia.ru/gnews.cz-JaV