Sázková společnost Tipsport spouští novou image kampaň, která vůbec poprvé spojuje dvě největší české sportovní ikony – Ester Ledeckou a Davida Pastrňáka.
Spoty vznikaly v prostředí galerie Mánes, kde se mezi unikátními artefakty ze sázkařského prostředí odehrávalo vůbec první osobní setkání obou sportovců. »Už při natáčení před čtyřmi lety jsem se těšila, jak si s Davidem potřesu rukou. Ale natáčeli jsme každý zvlášť. Až teď to konečně přišlo,« komentovala Ledecká.
»Nová sportovní sezóna se rozjíždí na plné obrátky a naše hvězdy drží palce všem sportovním i sázkařským hrdinům. S ohledem na časové možnosti hlavních protagonistů jsme finalizovali novou image komunikaci značky Tipsport až po nasazení produktových spotů v rámci mistrovství světa v ledním hokeji. Kampaň startujeme začátkem srpna,« informuje vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer.

Lyžařka a snowboardistka Ledecká i hokejista Pastrňák patří jakožto nejúspěšnější čeští sportovci současnosti mezi dlouholeté ambasadory značky Tipsport a v kampaních sázkovky se objevují pravidelně.
Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Jinej Gang pod vedením Ondřeje Hübla, Viktora Říhy, Tomáše Vápeníka a Adama Rovného. Produkci zajistila Woobetz, režii si vzali na starost Tomáš Brožek a Jindra Malík (Mugshots), kameru obstaral Tomáš Kotas. O zvuk se postarala Kabelovna, postprodukci zajistila Imagine a výkonným producentem byl Aleš Plíva. Fotil Miro Minarových.

»Sportovci mají své síně slávy – legendy, příběhy, emoce. My jsme si řekli, že si vlastní síň slávy zaslouží i tipéři a sázkaři, protože oni jsou ti, kdo do toho dávají srdce, napětí, odvahu a erudici. Chtěli jsme jim vzdát hold a udělat z kampaně něco, co ocení jedinečná komunita sázkařů na Tipsportu. Byla to skvělá spolupráce, která nás bavila od začátku do konce,« říká Hübl.
Kampaň Síň slávy sázkařů je nasazena napříč televizními a digitálními kanály a slibuje nejen silné vizuální zpracování, ale i emoce, které spojují sportovní úspěchy s vášní českých fanoušků.
(koz)
FOTO – Tipsport
