Registrace k lékaři bez čekání, objednávání e-receptů z aplikace, 12hodinová ordinační doba nebo online konzultace zdravotních obtíží. Zdravotní pojišťovna RBP začala spolupracovat se sítí ordinací MOJE AMBULANCE a usnadňuje tak svým pojištěncům vyhledání praktického lékaře i komunikaci s ním.
»Nedostatek praktických lékařů pro dospělé vnímáme jako dlouhodobý problém, a proto stále hledáme nové způsoby, jak pojištěncům tuto základní zdravotní péči zajistit,« vysvětluje Tomáš Hruda, vedoucí odboru marketingu a komunikace RBP. A dodává, že aplikace MOJE AMBULANCE umožňuje klientům získat nového praktického lékaře snadno a rychle.
Stačí, když si pojištěnec stáhne mobilní aplikaci MOJE AMBULANCE do svého mobilu a podle návodu aktivuje svůj účet. Hned poté si může vyhledat praktického lékaře a rovnou se k němu objednat na vstupní prohlídku.
Aplikace zároveň nabízí možnost komunikovat s lékařem online: pacient s ním může konzultovat své zdravotní potíže, objednat se na očkování nebo zažádat o výpis z dokumentace nebo e-recept na léky, které pravidelně užívá. Aplikace ho také upozorní na to, že nastal čas domluvit si termín preventivní prohlídky. A pokud dostal pacient lékařskou zprávu od jiného specialisty, nemusí ji nosit svému praktickému lékaři osobně, ale odešle ji rovněž prostřednictvím aplikace.
Pacient zároveň v aplikaci najde svou kompletní zdravotní dokumentaci nebo informace o ordinační době a aktualitách z ordinace.
»RBP intenzivně podporuje pojištěnce v prevenci a snaží se jim co nejvíce zpřístupnit a zjednodušit zdravotní péči. Telemedicína je jedním ze způsobů, jak to dělat efektivně,« uzavírá Hruda.
(pr)
