V Česku vznikl největší bramborový salát pro rodiče samoživitele, který připravila značka Hellmann’s. Více než tuna oblíbené vánoční pochoutky, tedy přibližně 700 porcí, putovala v předešlých dnech na sváteční stoly potřebným v téměř dvou desítkách měst. O distribuci se postaraly Potravinové banky.
»Tuto akci pořádáme již po páté a jsme velmi rádi, že se nám podařilo z přípravy bramborového salátu vytvořit tradici, která každoročně přináší vánoční atmosféru rodinám, které by si to jinak nemohly dovolit. Do přípravy salátu se jako každoročně zapojili i naši zaměstnanci,« říká Vojtěch Bukač, ředitel společnosti Unilever, do jehož portfolia značka Hellmann’s patří.
Na projektu se tradičně podílelo Tesco, které daruje zeleninu a další ingredience. Obdobná iniciativa proběhla i na Slovensku, kde byl salát distribuován v Bratislavě a okolí.
(pr)
FOTO – archiv PEPR Consulting