Warner Bros plánují atrakci Harryho Pottera v šanghajském parku

Americká zábavní společnost Warner Bros se chystá v roce 2027 zahájit v Šanghaji studiové turné Making of Harry Potter, což analytici považují za významný krok, který podtrhuje důvěru amerických společností v dynamický čínský spotřebitelský trh.

Čínský gigant v oblasti cestovního ruchu a pohostinství Jin Jiang International Holdings Co., Ltd. ve středu potvrdil, že podepsal rámcovou dohodu o společném podniku s Warner Bros na vybudování atrakce Harryho Pottera v šanghajském Jinjiang Action Parku.

Projekt, známý jako Making of Harry Potter studio tour, bude prvním svého druhu v Číně a třetím na světě. Podle společnosti je stále ve fázi schvalování regulačními orgány.

V souladu s dohodou by měl projekt pokrývat plochu přibližně 53 000 metrů čtverečních, včetně vnitřních i venkovních prostor. Po dokončení bude celá prohlídka trvat přibližně půl dne a nabídne fanouškům možnost prozkoumat ikonické scény ze série Harry Potter, vidět originální kostýmy a rekvizity použité ve filmech.

Do čínských kin byla v říjnu loňského roku uvedena osmidílná filmová série Harry Potter, aby oslovila nadšené fanoušky tohoto filmu. Kouzelnický svět Harryho Pottera v Universal Studios Beijing se stal jednou z nejpopulárnějších atrakcí parku.

Shanghai Jinjiang Action Park se rozkládá na ploše více než 100 000 metrů čtverečních. Když byl otevřen v roce 1984, stal se prvním rekreačním centrem v Šanghaji.

Koncem ledna tohoto roku byl park uzavřen kvůli rozsáhlé modernizaci, která by měla být dokončena a park znovu otevřen v roce 2027. Kromě plánované atrakce Harryho Pottera projde rekonstrukcí a modernizací také infrastruktura parku, včetně “Šanghajského velkého kola“.

Zheng Bei, předsedkyně Shanghai Jinjiang Action Park, uvedla, že renovace tohoto městského parku vytvoří nové možnosti kulturního a turistického vyžití. Po znovuotevření se roční návštěvnost parku očekává mezi 800 000 až 2 miliony návštěvníků.

Lin Huanjie, ředitel Institutu pro výzkum tematických parků v Číně, řekl agentuře Xinhua, že kombinace mezinárodních a domácích tematických parků a využití filmových a televizních značek pomůže Šanghaji stát se kvalitní destinací pro globální rodinnou turistiku a volnočasové aktivity.

„Nadcházející atrakce Harryho Pottera v Šanghaji neosloví pouze čínské fanoušky, ale také přiláká turisty z dalších asijských zemí, což dále podpoří rozvoj trhu příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Lin.

Podle něj dohoda o společném podniku mezi Čínou a USA odráží optimismus amerických společností ohledně čínského trhu. Kulturní a turistická spotřeba v Číně se stala dynamickým hnacím motorem ekonomiky, který přináší nové příležitosti pro globální podniky, včetně amerických firem.

(Xinhua)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy