Mezinárodní značky uvádějí na trh limitované edice pro Rok Hada

Duty-free obchody na ostrově Hainan jsou plné hadů – ale není třeba se obávat! Nakupující míří do této ostrovní provincie přilákáni produkty tematicky zaměřenými na čínský nový rok od předních mezinárodních značek, což je hlavním lákadlem letošní sezóny oslav Svátku jara.

Letos bude Rok Hada. Aby přilákaly zákazníky během nejdůležitějšího čínského svátku, který letos začíná 29. ledna, mezinárodní značky se snaží začlenit hadí motivy a prvky čínské kultury do svých produktů.

Limitované edice produktů navržených speciálně pro čínský trh – včetně oblečení, šperků a tašek – jsou obzvláště oblíbené mezi čínskými zákazníky v duty-free obchodech v Haikou, hlavním městě Hainanu.

He Shuai, studentka vysoké školy na Hainanu, která se vrací domů na čínský Nový rok, vybírala dárky pro svou rodinu v obchodě Swarovski. Rychle si povšimla náhrdelníku a náušnic z limitované edice Rok Hada.

»Tyto mezinárodní značky opravdu vědí, jak oslovit zákazníky. Protože je Rok Hada, lidé jsou k těmto novým designům více přitahováni« řekla.

Podle Wang Xiaohong, prodejce společnosti Swarovski, značka v minulých letech uvedla kolekce inspirované zvěrokruhem. Letošní hadí kolekce se prodává velmi dobře.

Některé značky dokonce uvedly na trh i dětské oblečení s tematikou svátků.

Trička, bundy a další oblečení s hadími motivy jsou  v obchodě Burberry Kids vystaveny na nejvíce viditelných místech.

»Kolekce obsahuje písmeno ‚B‘ tvořené hadem, což symbolizuje naši značku. Červená barva se dobře hodí k slavnostní náladě,« řekla prodavačka Li Xin s tím, že některé velikosti už jsou vyprodané.

Obchod Adidas byl plný zákazníků vybírajících nově vystavenou obuv a oblečení.

Lu Yun, turistka z Guangzhou, si koupila pár červených bot z kolekce s vyšitým znakem »fa«, což znamená získání bohatství.

»Jsou na svátky perfektní a doufám, že mi tyto boty přinesou prosperitu v novém roce,« řekla.

Lu také uvedla, že má opravdu ráda produkty, které zahrnují čínské prvky. »Kombinují styl mezinárodních značek s tradiční čínskou kulturou, což je činí velmi módními.«

V dnešní době se duty-free nakupování stalo klíčovým sektorem pro spotřebu luxusního zboží po celém světě. Jako tropická ostrovní destinace se Hainan postupně stává významným centrem luxusní spotřeby.

Podle Haikou Customs dosáhl celkový objem duty-free nákupů v roce 2024 částky 30,94 miliardy yuanů (přibližně 4,32 miliardy amerických dolarů).

Čínský trh, jeden z největších spotřebitelských trhů na světě, má obrovský potenciál. Organizace jako Světová banka a Mezinárodní měnový fond nedávno zvýšily prognózy růstu HDP Číny.

Podle Borge Brendeho, prezidenta Světového ekonomického fóra (WEF), bude Čína i nadále významným motorem globálního hospodářského růstu.

V posledních letech mezinárodní značky stále více obracejí svou pozornost na čínský trh spojený se Svátkem jara a uvádějí limitované edice produktů, aby oslovily místní zákazníky a posílily svou přítomnost na čínském trhu.

Tato strategie mezinárodních značek podtrhuje význam čínského trhu a odráží jejich důvěru v jeho obrovský potenciál.

Čína si klade za cíl vybudovat z Hainanu do roku 2035 globálně vlivnou destinaci pro cestovní ruch a spotřebu.

(Xinhua)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy