Čínská značka JUZUI v neděli předvedla na newyorském týdnu módy svou přehlídku, při níž se inspirovala rozkvetlou pivoňkou, květinou s východními kořeny.
Taoray Wangová, kreativní ředitelka značky JUZUI, si při tvorbě svých návrhů vypůjčila také barvy, které byly oblíbené v čínské dynastii Severní Song (960-1127).
Prezentace rezonovala na jevišti newyorského týdne módy 2024, který probíhá od 9. do 14. února.
Je vzrušující kombinovat pivoňky s každým návrhem v kolekci, řekla Wang.
Wang dodala, že Čína má kromě draků a fénixů spoustu krásných věcí, které by mohly zaujmout mezinárodní publikum.
Lidé by měli cestovat mezi Spojenými státy a Čínou tam a zpět mnohem více, než je tomu v současnosti, řekla Maye Musková, modelka, která přehlídku uzavírala.
»Myslím, že Američané budou při cestách do Číny velmi ohromeni,« řekla Musková.
»Vždy je lepší se setkat osobně. Jinak si neuděláte správný obrázek, pokud se s lidmi nesetkáte, nepoznáte je a nespřátelíte se s nimi,« dodala Musková.
Společnost JUZUI byla založena v roce 2001 a zaměřuje se na návrhy dámské módy, přičemž se inspiruje východními prvky, zejména kvetoucími pivoňkami.
(Xinhua)