Neumětelství a politický avanturismus

Nevím, zda to, co prosáklo do médií, je pravdou nebo jenom chimérou narušených experimentátorů. Nová připravovaná školská reforma z per (obrazně řečeno) fialovsko-bekovských reformátorů naše děti, vnuky a pravnuky prý navede do moderního světa. Co je ovšem moderní, anebo módní, či dokonce zrůdné, případně cíleně ponižující dosavadní úroveň, budou určovat oni. Tedy ti moudří, moderní, všeznalí a všehoschopní, kteří zajisté vychodili nebo alespoň stáli u dveří amerických či britských renovovaných škol. Ještě štěstí, že příští volby nás jich mohou, pochopíme-li hrůznost fialovských reforem, zbavit.

Nechci se za každou cenu stát kritikem. Učil jsem snad na všech typech škol. Myslím si, že o školství, i když současná problematika je mi pochopitelně vzdálená a informace získávám z médií a zčásti i od nejmladší generace, přece jen něco vím. Proto také já chci vyslovit své J’accuse! (Žaluji – Emile Zola v aféře s Dreyfusem), překládané někdy jako Varuji. Ano, i já chci varovat. Nejen před změnou délky školních let, před možným posunem anglického jazyka do velmi nízkých tříd a často i upřednostněním před tím rodným, před zvýšeným počtem žáků ve třídách a výukou zpomalovanou inkluzí, ale zvláště před zařazením povinného programu o LGBTQ, tedy o tom, co jsou to osoby nevětšinové sexuální orientace, co ona orientace vlastně znamená a jak se projevuje, což má být do osnov zařazeno v době, kdy děti teprve začínají intenzivněji vnímat sexuální a genderové problémy. Prý už v roce 2027 by se tento předmět měl dostat do škol. Protože učitelů tohoto předmětu bude nedostatek, zřejmě se jako kantoři využijí právě členové této skupiny.

Souběžně se dětem, malým dětem, ne puberťákům, kteří vědí díky internetu už všechno, bude vykládat, že u nás nejsou jen dvě pohlaví, tedy muž a žena, ale dalších několik desítek. Která to jsou? Nevím, snad bisexuálové, lesbičky, homosexuálové, transcendenti všeho druhu? Ale to přece jsou stále muži či ženy. Tak se narodili, tak to mají zapsáno ve svém občanském průkazu. Nebo se sem počítají čerti a čertice, bezpohlavní andělé, které vidíme na okrajích oltářů? Ale ty jsme si vymysleli. Či jde o katolické kněze, kteří se nesmějí ženit a jeptišky, jež jsou nevěstami samotného Krista? Jenže ti se pohlavního života zřekli dobrovolně. Bylo to sice proti Bibli, v níž je psáno, že Bůh stvořil člověka, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil a řekl jim: Ploďte a množte se a naplňujte zemi (První kniha Mojžíšova 1,26 a 27), bylo to i proti přirozenosti. Jenže v prvém případě ve středověkém dávnověku šlo o majetek a jeho zachování církvi a nikoli případným potomkům.

Každý živočišný druh má v sobě zakódován jako hlavní úkol zachování dalšího života. Nejen vlk, medvěd, vrabec či cvrček, ale i člověk. Tak tomu je i bylo. O žádných dalších pohlavích se nám Kniha knih nezmiňuje. Nejsem věřící, ale v tomto ohledu jí dávám plně za pravdu.

A jsem u jádra věci. U výuky předmětu o LGBTQ ve školách. Děti od prvopočátku vnímají mužský a ženský princip jako samozřejmost. Tak k němu přistupují. Najednou přijde někdo a začne jim vysvětlovat, že všechno je jinak. Tak začnou o sobě přemýšlet. A hledat. Objevovat něco, co je na hranicích a co někdy zavání odporem ke stávajícím zvyklostem, jež jim vštěpují rodiče. Prostě je v tom kus adrenalinu. Nepochybuji o tom, že někteří si budou ten nově objevený svět chtít i vyzkoušet. Jistě ne hned, ale až na to budou fyzicky připraveni. Nepochybuji ani o tom, že ona čtyři procenta sexuálně odchylných jedinců, jak se traduje, se časem začnou rozrůstat, zvláště když žít jiný způsob života má punc módnosti a zdánlivé modernosti.

Nechci odsuzovat ty, kteří žijí pohlavně jinak. Je jim to vrozeno. Nemohou za to. Je správné, že se již nemusí skrývat, ani se stydět za svou odlišnost, ale nemyslím, že je správné dávat to tak na odiv, jako při každoročním Prague Pride. A že by se výuka o tom, měla dostat k těm nejmenším? Je to proti přirozenosti a může to způsobit dlouhodobé psychické újmy.

Jde však ještě o jeden moment, který se při zdůvodněních nezmiňuje, a to je možný cíl: jeden ze způsobů poklesu porodnosti. Tak, jak to kdysi formuloval americký multimilionář Soros. Pak bude obyvatelstvo Evropy muset být nahrazeno přistěhovalci z Asie a Afriky. Jinak Evropa zahyne. Promíšením poklesne kulturní a společenská úroveň kontinentu a přestane být konkurencí pro Spojené státy. Bude jen jejich odvěskem. Je to fantasmagorie, já vím, ale na každém šprochu je…  doplňte sami. Mimochodem, ti běženci za to nemohou, že nejsou kulturně a společensky na úrovni etnických Evropanů. Byli tak po dlouho dobu drženi kolonizátory a těmi povětšinou byli Evropané z některých vysokou životní úrovní se chlubících států, kterou získali právě jejich exploatací. Osobně ovšem této variantě nevěřím. Jen se sama nabízí. Myslím, že navrhovatele vede jen módnost, podbízivost, neumětelství a politický avanturismus a tomu se musíme bránit. Jde totiž o naše děti, vnuky, pravnuky…

Jaroslav Kojzar

Související články

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Praha se stala moderní již stavbou ožralého domu na nábřeží ,tak proč nepořádat místo 1 máje pochod hnusu a blaznů? Tolerance všeho křivého vede k současné vyprahlosti v základních otázkách morálky.Jaký ohromný sešup se podařil „novému“ Česku.

  2. Osmiletá ZŠ, to je krok správným směrem. Je otázka, jestli vzhledem k rozvoji technologií je vůbec potřeba učit cizí jazyky. Co se ideologie a propagandy týče, prostě musíme doma svým dětem, vnoučatům atd. prozradit, že jim ve školách a v prorežimních médiích lžou, to nikdo za nás neudělá.

  3. Pan Jaroslav Kojzar dnes opět skvělý. Lépe už to napsat a charakterizovat nelze. V rozbitém Československu má zelenou a otevřenou cestu k existenci všechno, co slouží rozkladu a rozvratu české společnosti. Vedle Fialy a Rychetského Pětikoalice a Pavla k tomu patří LGBT, nad kterým se normálnímu člověku dělá šoufl.
    Duševně zaostalý nevzdělaný a plný nenávisti k lidem sociopat Karel Brázda zde opět vybzdil svoji hloupost do iportaL24; Brázda opět o koze. Brázda jistě chodí do průvodů LGBT Pride, náležitě oděný, s duhovou vlajkou, aby to nandal komunistům. Brázda, kdy se necháš přešít, abys dodal váhu tomu, co jsi dnes vypotil do iportaL24?

  4. Je srandovní, když nám tu téměř 90letý kmet odchovaný bolševickými dogmaty káže, co by se ve školách mělo nebo nemělo učit. Byli jste to naopak vy bolševici, kdo jste za totality svévolně znásilňovali osnovy a zařazovali do nich zrůdné učení Marxe a Lenina, nutili mladé školáky od čtvrté třídy papouškovat nenáviděnou a nepotřebnou ruštinu, „milovat“ SSSR a nenávidět Západ. Rok 1989 ukázal, že se vám to hrubě nepovedlo. I proto byste dnes měl mlčet.

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy