U příležitosti summitu Výživa pro růst, který se koná dnes a zítra v Paříži, se společnost Edenred zapojila do dobročinné iniciativy ShareTheMeal. Dary získává prostřednictvím stejnojmenné aplikace, kterou provozuje Světový potravinový program OSN (WFP).
Iniciativa ShareTheMeal vznikla pod hlavičkou Světového potravinového programu za účelem boje proti hladu. Jejím cílem je zajistit, aby měl každý přístup k nutričně výživné a nezávadné stravě. Společnost Edenred podporuje tuto iniciativu prostřednictvím svého působení v rámci sítě čítající 60 milionů uživatelů ve 45 zemích světa.
Chceme zajistit přístup k dostatku potravin pro všechny
Edenred je celosvětovým lídrem v oblasti digitálních platebních řešení pro specifické účely, zejména v oblasti stravování. Společnost stojí za systémem Ticket Restaurant a spravuje stravovací programy po celém světě, které umožňují desítkám milionů zaměstnanců hradit obědy během pracovního dne.
Světový potravinový program (WFP) je největší humanitární organizací na světě. Každoročně poskytuje potravinovou pomoc přibližně 100 milionům lidí. Ve spolupráci se společností Edenred se snaží zvýšit povědomí o tom, jak zásadní význam má přístup k výživným potravinám.
Edenred zapojuje své uživatele po celém světě
Prostřednictvím speciální komunikační kampaně, personalizovaných e-mailů, oznámení v aplikaci, bannerů i veřejných akcí oslovuje společnost Edenred své uživatele i veřejnost. Motivuje k zapojení do výzvy Edenred Challenge v aplikaci ShareTheMeal, jejímž cílem je financování stravování po celém světě.
V souladu se svým posláním, »Enrich connections. For good.«, Edenred propojuje síť 60 milionů uživatelů z řad zaměstnanců, 2 miliony partnerských obchodníků a 1 milion firemních klientů ve 45 zemích.
Výzvu Edenred najdete zde.
ShareTheMeal: jednoduchý a přímý způsob darování
Iniciativa ShareTheMeal, která byla spuštěna v roce 2015, umožňuje každému jednoduchou cestou přispět na boj proti hladu. Každý příspěvek ve výši pouhých 0,70 EUR zajistí jídlo někomu, kdo ho potřebuje.
V rámci této první kampaně si společnost Edenred klade za cíl vybrat prostředky na celkem 100 000 jídel. Podle Světové banky přitom přináší každé investované euro do výživy průměrnou návratnost 23 eur do místní ekonomiky.
»Digitální řešení společnosti Edenred každý den pomáhají více než 60 milionům uživatelů na světě zajistit jejich základní potravinové potřeby. Tím se roztáčí koloběh, který prospívá zdraví zaměstnanců i místním ekonomikám. Partnerství se Světovým potravinovým programem odráží tento náš závazek. Umožňuje těm, kteří mají to štěstí, že se mohou každý den najíst, přispět na jídlo lidem v nouzi. Tato spolupráce plně souzní s naším cílem: ‚Enrich connections. For good.‘ Díky naší síti ve 45 zemích můžeme propojovat lidi, vytvářet nové synergie a přispívat k lepší budoucnosti pro všechny. Společně měníme naši vizi v činy a pozitivním způsobem ovlivňujeme boj proti hladu,« říká Bertrand Dumazy, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Edenred.
»Hlad je jednou z nejnaléhavějších světových výzev, kterou ale zároveň můžeme společně pomoci vyřešit. Prostřednictvím služby ShareTheMeal může každý majitel chytrého telefonu přispět malou částkou, která má ale velký dopad. Pouhých 0,70 EUR může poskytnout jídlo někomu, kdo ho potřebuje. Jsme vděční společnosti Edenred, že může toto poselství posílit a zapojit svou rozsáhlou síť do boje proti hladu,« dodává Virginia Villar Arribasová, zástupkyně ředitele WFP pro partnerství se soukromým sektorem.
(pr)